Medlemsparkering

Föreningen har 49 parkeringar. Till dessa är det kö, för att anmäla sig till kön, kontakta Jose Herrera.

Vid avflyttning ska parkeringen sägas upp skriftligen till Jose Herrera.

Kontakta Jose på e-post: herrera.jm@gmail.com

Hittills har det inte varit någon längre kö. Oftast ett par tre köande beroende på omsättningen av lägenheter. Vänd dig till Jose för mer precis information.

Föreningen har för tillfället 10 st laddstolpar för elbilar att hyra. F.n. (22-03-30) finns det 2 st lediga stolpar. För att få tillgång till laddstolpar förutsätts det dock att det samtidigt finns lediga pplatser. Föreningen planerar för installation av ytterligare laddstolpar.

Felparkering

Föreningen har anlitat Aimo Park för att se till att felparkerade bilar får böter. Om du behöver hjälp med en felparkerad bil, ring Aimo Parks felanmälan, tel 0771 - 96 90 00. Du kommer då till deras kundtjänst som även servar parkeringshus och automatparkeringar.